KUNDPORTAL
KUNDPORTAL
KUNDPORTAL

Vad gör en Virtuell Assistent?

En Virtuell Assistent syftar på att man jobbar på distans med sina klienter.


Kärt barn har många namn. En Virtuell Assistent kan även gå under namnet administrativ assistent, administratör, ekonomiassistent, sekreterare, virtual executive assistant, chefsassistent m. fl.


Jag hjälper dig oavsett hur lite tid du behöver. Det är det som är grejen med att anlita en VA. Jag tar bara betalt för tiden jag arbetar för dig och det kan handla om enstaka timmar eller återkommande uppdrag.

Vad gör en Virtuell Assistent?

🤍   Administration

🤍   Ekonomi

🤍   Kundtjänst

🤍   Texthantering

🤍   Hemsidor

🤍   Webbutiker

🤍   Sociala Medier

Vad är skillnaden mellan en

anställd och en VA?

  • Du slipper betala sociala avgifter, semesterersättning, övertidsersättning och andra kostnader som är förknippade med en anställd. Jag betalar min egen semester, sjuklön och försäkring
  • Du behöver inte bekosta någon dator eller kontorsplats
  • Du betalar bara för det jobbet du vill få gjort
  • Du blir avlastad och får tid över till annat

Hur går det till?

Fundera igenom vad det är du drar dig för att göra, det där som känns lite motigt och ta kontakt med mig.


Vi bokar in ett första kostnadsfritt möte via telefon, Teams eller Zoom där vi känner av varandra. Du ska känna att du kan lita på mig och därefter börja vi bygga upp vårt samarbete och kommer överens om arbetsuppgifter, tidsåtgång, avstämningar och pris.


Du kan välja på att betala per timme eller köpa en timbank där jag plockar timmar från. Jag utför arbetet och levererar på utsatt tid.


Tel: 070-238 01 94

E-post: anki@va-kullan.se

Vanliga frågor

HUR GÅR DET TILL ATT JOBBA MED EN VIRTUELL ASSISTENT?

Det är enkelt att jobba med mig!

1. Du kontaktar mig på valfritt sätt via exempelvis mail eller kontaktformuläret.


2. Jag återkopplar till dig och bokar in ett gratis konsultationsmöte där vi går igenom vad du behöver hjälp med.


3. Inför mötet kan det vara bra att förbereda sig:

- Vilka uppgifter kan jag behöva hjälp med?

- Under hur lång tid behöver jag hjälp?

- Vad förväntar du dig av mig?


4. Under mötet gör vi en plan och skriver sedan ett digitalt avtal. Därefter startar samarbetet igång.

KONTAKTA MIG →

VAD ÄR SKILLNADEN MELLAN EN ANSTÄLLD OCH EN VIRTUELL ASSISTENT?

Skillanden är stor!


Fördelar med en Virtuell Assistent:


- Du slipper betala sociala avgifter, semesterersättning, övertidsersättning och andra extra kostnader förknippade med en anställd.


- Du behöver inte bekosta någon dator eller kontorsplats.


- Du betalar bara för det jobbet du vill få gjort, så länge som du har behov.


- Du får ett värdefullt bollplank med spetskompetens.


- Du kan vara säker på att jag gör allt för ditt företag. Jag lever på mitt rykte och vill göra dig mer än nöjd!

JAG BEHÖVER BARA HJÄLP ENSTAKA TIMMAR ELLER VID ENSTAKA TILLFÄLLEN. KAN DU HJÄLPA MIG?

Absolut, det går jättebra! Du väljer själv vad du behöver hjälp med. Du kanske behöver några timmar för att komma ikapp eller så vill du ha några timmar per månad. Allt är möjligt och vi kommer överens tillsammans hur vårt samarbete ska se ut.

KAN DU UTFÖRA TJÄNSTER SOM INTE STÅR MED PÅ HEMSIDAN?

Absolut, det går jättebra! Jag är väldigt bred i min kunskapsbank och det jag inte har gjort tidigare ser jag till att lära mig.


Ta kontakt så diskuterar vi vilka tjänster du behöver hjälp med.

Boka gratis konsultationsmöte →

GÅR DET ATT PROVA PÅ UTAN ATT BINDA UPP MIG PÅ MER?

Självklart! Det kan vara svårt att veta hur mycket hjälp du behöver och vi behöver båda känna att vårt samarbete fungerar. Därför kan vi börja med att du betalar för några timmar under en månad, så får du sedan ta ställning till om du vill fortsätta.

VAD BEHÖVER DU FRÅN MIG?

Det är olika beroende på vad du behöver hjälp med. Oavsett är det viktigt att du förser mig med den information jag behöver för att kunna utföra mitt uppdrag och finnas tillgänglig för frågor, framför allt i början. Jag kan behöva vissa inloggningsuppgifter till olika system eller tjänster.

HUR JOBBAR DU?

Jag jobbar utefter det vi kommit överens om. Finns det en deadline måste du vara tydlig med den så jag kan prioritera rätt saker. Jag registrerar den tid jag jobbar som bifogas till dig. Jag tar bara betalt för den tid jag jobbar, inga påbörjade timmar.

PÅ VILKET SÄTT SKER KOMMUNIKATIONEN?

Jag använder mig av olika verktyg för kommunikation och projektplanering.


ClickUp eller Asana - För projektplanering

Zoom - För digitala möten

Slack eller WhatsApp - För chatt och snabb kommunikation

Mail - För längre meddelanden

Min kundportal - Där delar vi dokument och där kan jag efterfråga information från dig. Kundportalen är en skyddad portal där du loggar in med BankId och kundportalen är GDPR skyddad.

HUR GÅR BETALNINGEN TILL?

Betalning sker med faktura. Jag fakturerar i efterhand för tiden jag har lagt ner månaden innan. Vid större projekt fakturerar jag 50% innan projektet börjar och resterande belopp när arbetet är klart.

Visa detaljer
- +
Slutsåld